Och vilken blandning det var

Hur blev det idag då? Tog jag mig ut och sprang en runda? Eller satt jag hemma framför tv:n och satte i mig resten av lussebullarna?

Måste ju erkänna att det blev en slags blandning av de två. Ut kom jag, och ett varv i parken blev det, till och med under 6 min/km. Men dessvärre så blev det några lussebullar, och någon bit choklad även idag. Tur att jag frös in sista påsen med bullar måste jag säga. Jag kan verkligen inte behärska mig i närheten av godsaker. Or so it seems.

Löpningen då? Jo, 5.2 km blev det, på 30 minuter, vilket jag är riktigt nöjd med. Det faktiskt nästan att det till och med känns lite i benen. Blir nog en runda imorgon igen. Nu har man ju fått blodad tand. Usch vad hemsk det låter egentligen.


Frukost: Två mackor och kaffe
Lunch: Pasta med pesto
Middag: Slarvade lite så det fick bli två mackor där med.

Övrigt: Ja, typ tre lussebullar, några bitar apelsinkrokant, ett glas oboy, en kopp té.


Jag förstår verkligen inte alls.
Vad är det egentligen som pågår?
Tänka sig att du hörde av dig.


Lite hemligheter måste man väl få ha ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0