Knäskada

Nu har jag haft ett uppehåll med löpningen, och träning överhuvudtaget, ett tag pga av mitt knä som gör sig påminnt.
Men, idag trotsade jag detta och tränade lite grann. Med betoning på lite. Jag slog på mitt Wii och körde lite "jogging" som uppvärmning. Sen körde jag styrkeövningarna på så många reps det gick för varje övning. Avslutade det hela gjorde jag med yoga. Det är typ det bästa med spelet. Jag älskar yogan. Måste verkligen köpte Wii Fit Plus då det tydligen finns fler övningar på det. Veckans mission kanske?


Matdagbok

Frukost: Två mackor, en kopp kaffe och ett glas juice
Lunch: En jäkla massa ugnspannkaka och sylt (FY! Inte bra!)
Middag: Ja du det blir nog räkpastan från igår som ligger i en matlåda


Matdagboken är för att jag ska kunna hålla lite bättre koll på vad jag äter, så att jag sen inte kan bli super förvånad när jag inte går ner något in vikt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0