Anmäld till Marathon - en obeskrivlig känsla ?

Nej, nu är det kanske inte så att själva anmälan är den där känlsan, utan snarare ett stopp på vägen till känslan.

Då var man igång igen. Sprang det gamla hederliga varvet i parken, och det gick väl helt okej.
Anmälde mig nämligen till Marathon igår, så nu känner jag lite att jag har någon som springer med en blåslampa bakom mig, sjukt jobbigt.
Nej men nu är det mer på riktigt, marathon igen. Vissa kallar mig galen, andra förstår sig (nästan) på det här med att betala för att springa 42 km inne i Stockholm. Jag tycker det är kul! Känslan är obeskrivlig. När man kommer in på Stadion efter över 4 sprungna mil och man går i mål. Det är något riktigt speciellt med det.


Matdagbok:
Frukost: En macka och 1 portion havregrynsgröt m. lingonsylt. 1 kopp kaffe och ett glas juice.
Lunch: Torsfile med potatis och sås
Middag: Inte riktigt bestämt än, troligen blir det spaghetti.
Update: Spaghetti och "köttfärssås"





Jag är sjukt taggad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0